Biuro Rachunkowe PIMIR s.c.

Księgowość dla firm

Biuro rachunkowe PIMIR oferuje Państwu obsługę księgową małych i średnich firm już od 80 zł miesięcznie! Proponujemy szeroki zakres usług, zależny od formy opodatkowania Państwa firmy. Świadczymy usługi zarówno klientom ze Starachowic i okolic, jak i z terenu całego kraju – zdalnie, za pośrednictwem platformy Insert nexo.

1) Ryczałt ewidencjonowany:

● prowadzenie ewidencji dla celów rozliczania podatku od towarów i usług,

● prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,

● prowadzenie rozliczeń w ramach ewidencji VAT,

● sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego i podatku VAT,

● prowadzenie obsługi płacowej zatrudnionych pracowników.

2) Podatkowa księga przychodów i rozchodów:

● bieżące prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów,

● bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,

● bieżące prowadzenie ewidencji wyposażenia,

● prowadzenie obsługi płacowej zatrudnionych pracowników,

● rozliczanie delegacji pracowników,

● bieżące prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży na potrzeby rozliczeń podatku VAT,

● terminowe sporządzanie deklaracji rozliczającej podatek VAT za dany miesiąc,

● kontrola zobowiązań i należności klientów,

● terminowe sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych dla właściciela firmy (PIT-5),

● sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych dla właściciela firmy,

● reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi w zakresie bieżącej działalności oraz podczas kontroli skarbowej,

● udzielanie porad finansowo-podatkowych w zakresie spraw związanych z prowadzona działalnością podatkową klienta.

3) Księgi handlowe:

● prowadzenie ksiąg rachunkowych (księgi głównej i ksiąg pomocniczych) na podstawie dostarczonych dokumentów, zgodnie z przepisami prawa,

● weryfikacja dokumentów wystawionych przez klientów pod względem rachunkowo- podatkowym,

tworzenie poleceń przelewów,

● prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,

● bieżąca kontrola zobowiązań i należności klientów,

● przygotowanie i składanie deklaracji dotyczących zobowiązań budżetowych,

● przygotowanie i składanie aktualizacji zgłoszeń identyfikacyjnych (NIP, VAT-R),

● sporządzanie deklaracji CIT,

● reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi w zakresie bieżących spraw księgowych i podczas kontroli US,

● wykonywanie analiz i raportów,

● tworzenie polityki rachunkowości oraz planu kont dostosowanych do potrzeb klientów oraz odpowiednich dokumentacji przetwarzania danych zgodnie z Ustawą o rachunkowości.

Zakres naszych usług obejmuje także:

● pomoc w załatwianiu wszelkich formalności związanych z rozpoczęciem prowadzenia działalności,

● doradztwo w wyborze formy opodatkowania,

● doradztwo dotyczące prowadzenia firmy tak, by ponosiła ona jak najmniejsze obciążenia fiskalne,

● dokonywanie wszelkich formalności związanych z zamknięciem działalności,

● powiadomienia drogą elektroniczną o wysokości i terminach zapłaty podatków,

● odbiór dokumentów od klienta przez pracowników biura, bez dodatkowych opłat – na terenie Starachowic i okolic,

● profesjonalną opiekę przydzielonej według branży księgowej do prowadzenia spraw danej firmy,

● rozwiązywanie konkretnych problemów księgowych firmy,

● wyprowadzanie zaległości podatkowych, składkowych itp.

Oferujemy również obsługę kadr i płac oraz rozliczenia zagraniczne.

Ceny naszych usług ustalane są indywidualnie, na podstawie zakresu zleconych czynności i czasu, jaki trzeba poświęcić na ich rzetelne wykonywanie. Zachęcamy do zapoznania się z cennikiem wyjściowym.

W przypadku pytań o usługi lub ceny zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym biurem.

Adres:
ul. Marszałka Piłsudskiego 28/2
27-200 Starachowice

Kontakt telefoniczny:
Tel. 41 2755103
Mobile: 793197464

Godziny otwarcia:

  • Pon - Pt: 8.00 – 16.00
  • Sob: 8.30 – 12.30